Ook bij Danone zijn wij gestart met de digitale registratie applicatie.
Spirit heeft een eigen registratie applicatie ontwikkeld waardoor de receptionist(e) in staat is pro-actief richting de gasten toe te stappen en hen te registreren met een tablet. De tweede receptionist(e) vanachter de balie ontvangt op haar tablet de gegevens van de arriverende gasten en neemt contact op met de gastgevers en maakt de bezoekerspassen klaar. Ook kan zij een terugkoppeling doorgeven via de tablet naar de dynamische receptionist(e).
Hierdoor wordt nog meer aandacht voor de arriverende bezoeker/medewerker gecreƫerd en stijgt de gastvrijheidsbeleving. Bij Danone werkten wij reeds met een dynamisch ontvangst maar sinds mei 2018 is de registratie applicatie geimplementeerd.
Overige Berichten
De waarde van een receptionist in het 1,5 meter kantoor
LinkedIN staat er vol mee. Hoe en welke maatregelen moeten we treffen om straks weer veilig aan het werk te gaan op de kantoren? Ook…
Sinds juni 2018 verzorgen wij in opdracht van CBRE GWS de hospitality dienstverlening voor de campus van Nike. Er bevinden zich meerdere panden op het…
Gedurende deze heerlijke zomer hebben wij ook het moment genomen om wat zonnige quality time te plannen met onze belangrijkste doelgroep, onze Spirit medewerkers. Jaarlijks…
De ISO 9001 is de internationale norm voor systemen voor kwaliteitsmanagement. ISO 9001 kan gebruikt worden om te beoordelen of de organisatie in staat is…
Spirit is de specialist op het gebied van personeelsdiensten binnen de hospitality- en facilitaire branche. De afgelopen tijd merkten wij steeds vaker dat de huidige…