TESS zorgt voor verbinding met uw medewerkers op de werkvloer

Ze staat op een persoonlijke manier klaar voor uw medewerkers. Ze is flexibel inzetbaar en beweegt mee met uw behoeftes. Ze is zorgzaam en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van veilig samenwerken. Mag ze u helpen?

Neem contact op

T
TESS zorgt voor verbinding met uw medewerkers op de werkvloer

Maak kennis met onze service en app TESS, The Experience Super Star.

Van Guest Experience naar de ultieme Employee Experience

De wereld om ons heen verandert sneller dan we willen. De afgelopen jaren werden kantoren al steeds minder als werkplek gebruikt en steeds meer als ontmoetingsplek. De uitbraak van Covid-19 zorgde voor een stroomversnelling. Het is dan ook belangrijk dat u – als organisatie – meebeweegt en dat u in verbinding blijft met uw medewerkers. En daar helpt Spirit u graag bij. Hoe? Door onze jarenlange ervaring en kennis van Guest Experience uit te breiden naar uw ultieme Employee Experience. En we noemen haar TESS, The Experience Super Star.

Maak kennis met TESS, The Experience Super Star

TESS draagt bij aan een prettige en veilige werkomgeving. We lopen rond, signaleren actief en spelen in op het gebruik van de kantooromgeving. Dit doen we door actief gebreken op te lossen, te voorkomen en te rapporteren in de TESS-app. Daarnaast luisteren we écht naar de behoefte van uw medewerkers en zorgen we ervoor dat u weet wat er speelt op de werkvloer doordat we alles bijhouden in de app. Zo heeft u altijd en overal inzicht. We bewegen samen op een positieve manier mee met de veranderende wereld en blijven in verbinding met elkaar. 

Op basis van uw behoefte

Sinds 2019 lopen we actief op de vloer tijdens pandrondes om mensen te helpen bij Nike in Hilversum. Een mooie ervaring waar we onze toegevoegde waarde mogen laten zien. Door te luisteren naar de behoeftes en uitdagingen van onze klanten hebben we TESS ontwikkeld.

De kracht van Spirit en de TESS-app

U weet wat er speelt op de werkvloer, waar u ook bent

Uw medewerkers staan in verbinding met de organisatie door de proactieve benadering van TESS

(Werk)processen verlopen efficiënter

Zaken worden vlotter afgehandeld

U heeft altijd en overal inzicht in de observaties die het Spirit-team op de vloer heeft gedaan en hoeveel officiële meldingen uw medewerkers bij ons maken

Er is altijd iemand uit het Spirit-team aanwezig die betrokken is bij uw medewerkers en vragen stelt als: ‘Hoe gaat het vandaag met je?’ en ‘Wat heb je nodig?’

Waarom Tess?

De wereld is in beweging en wij ook. Het is dan ook onze missie om TESS in de komende jaren bij zoveel mogelijk opdrachtgevers te implementeren. Om écht waarde te kunnen toevoegen en de service nog verder te verbeteren. En dat is voordelig voor iedereen. Want in de veranderende kantorenwereld neemt de behoefte aan persoonlijk contact en aanwezigheid op de werkvloer alleen maar toe. Medewerkers zullen het kantoorpand op een andere manier gaan gebruiken. TESS draagt graag bij aan de duurzaamheid en verbinding. Om te zorgen voor zowel medewerkers als voor het kantoorpand zelf. Nu en in de toekomst.