Uitbreiding hospitality dienstverlening bij hoofdkantoor Nike

Sinds juni 2018 verzorgen wij in opdracht van CBRE GWS de hospitality dienstverlening voor de campus van Nike. Er bevinden zich meerdere panden op het terrein die momenteel stuk voor stuk volledig worden gerenoveerd. Een mooi moment om ook de dienstverlening in een nieuw jasje te steken.

Wij willen nog meer inspelen op de wensen en behoeftes van de pandbewoners en hebben daarom samen met CBRE de rol van onze Guest Ambassadors vernieuwd. Na een succesvolle pilot in april wordt het team gedurende de renovatie steeds meer uitgebreid. In november 2019 verwachten wij dat het team uit zo’n vijf Guest Ambassadors bestaat naast het standaard front of house en back of house team.

Wij werken niet meer vanuit een centrale plek maar bewegen ons continu door de diverse panden. De Guest Ambassadors zijn het eerste aanspreekpunt voor alle Nike medewerkers en gasten. Zij verzorgen pandrondes, checken vergaderzalen, ruimen deze op, houden de algemene ruimtes netjes en lossen proactief eerstelijns meldingen op. Samen met IT, catering en cleaning werken zij samen als 1 team en ontzorgen zij de Nike-medewerkers gasten zoveel mogelijk. Het motto van ons team: Just do it!

Overige Berichten

Onze medewerkers in het zonnetje!
Onze medewerkers in het zonnetje!

Gedurende deze heerlijke zomer hebben wij ook het moment genomen om wat zonnige quality time te plannen met onze belangrijkste doelgroep, onze Spirit medewerkers. Jaarlijks…

Voedingsworkshops bij Achmea
Voedingsworkshops bij Achmea

2019 staat bij Spirit in het teken van vitaliteit. Een onderdeel hiervan zijn de voeding & mind workshops die wij samen met Gaby Herweijer hebben…

Spirit heeft de ISO 9001 behaald!
Spirit heeft de ISO 9001 behaald!

De ISO 9001 is de internationale norm voor systemen voor kwaliteitsmanagement. ISO 9001 kan gebruikt worden om te beoordelen of de organisatie in staat is…

Ook bij Danone zijn wij gestart met de digitale registratie applicatie.
Ook bij Danone zijn wij gestart met de digitale registratie applicatie.

Spirit heeft een eigen registratie applicatie ontwikkeld waardoor de receptionist(e) in staat is pro-actief richting de gasten toe te stappen en hen te registreren met…

Lancering nieuwe bedrijfsnaam & website!
Lancering nieuwe bedrijfsnaam & website!

Spirit is de specialist op het gebied van personeelsdiensten binnen de hospitality- en facilitaire branche. De afgelopen tijd merkten wij steeds vaker dat de huidige…