Uitbreiding hospitality dienstverlening Nike

Uitbreiding hospitality dienstverlening Nike

Sinds juni 2018 verzorgen wij in opdracht van CBRE GWS de hospitality dienstverlening voor de campus van Nike. Er bevinden zich meerdere panden op het terrein die momenteel stuk voor stuk volledig worden gerenoveerd. Een mooi moment om ook de dienstverlening in een nieuw jasje te steken.

Wij willen nog meer inspelen op de wensen en behoeftes van de pandbewoners en hebben daarom samen met CBRE de rol van onze Guest Ambassadors vernieuwd. Na een succesvolle pilot in april wordt het team gedurende de renovatie steeds meer uitgebreid. In november 2019 verwachten wij dat het team uit zo’n vijf Guest Ambassadors bestaat naast het standaard front of house en back of house team.

Wij werken niet meer vanuit een centrale plek maar bewegen ons continu door de diverse panden. De Guest Ambassadors zijn het eerste aanspreekpunt voor alle Nike medewerkers en gasten. Zij verzorgen pandrondes, checken vergaderzalen, ruimen deze op, houden de algemene ruimtes netjes en lossen proactief eerstelijns meldingen op. Samen met IT, catering en cleaning werken zij samen als 1 team en ontzorgen zij de Nike-medewerkers gasten zoveel mogelijk. Het motto van ons team: Just do it!

Overige Berichten

Maak kennis met de nieuwe dienstverlening van Spirit: Spirit Next Step

Maak kennis met de nieuwe dienstverlening van Spirit: Spirit Next Step

Lees meer