direct contact +31 (0)20 6451145
Sluiten

Direct contact
met Spirit

Contactgegevens

Thermiekstraat 30
1117 BC Schiphol-Oost
+31 (0)20 6451145 KVK: 34086546 BTW: NL8116114499B02
neem contact op
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Spirit Hospitality Services
Spirit Hospitality Services

MVO Beleid

Wij vinden eerlijkheid en welzijn belangrijk

Wie zich goed voelt, kan beter voor anderen zorgen. Zeker in onze branche is het dus van cruciaal belang dat onze mensen zich goed voelen. Het welzijn van onze medewerkers en van de gemeenschappen waarin we actief zijn, staat bij Spirit Hospitality voorop.

  • Wij streven naar een inclusieve en diverse werkomgeving, waarin alle medewerkers zich gewaardeerd en gerespecteerd voelen, ongeacht hun achtergrond, geslacht, leeftijd of andere kenmerken.
  • Wij bevorderen duurzame werkpraktijken. Denk hierbij aan eerlijke arbeidsomstandigheden, het stimuleren van een gezond evenwicht tussen werk en privéleven en het investeren in de opleiding en ontwikkeling van onze medewerkers.

Door ons MVO-beleid te integreren in onze personeelsorganisatie streven we naar een positieve impact op onze medewerkers, de organisaties waarin zij werken en de bredere samenleving.

 

FIRA-geverifieerd & 4 sterren TIM meting

Spirit Hospitality Services is sinds 2012 aangesloten bij FIRA. Via dit online platform maken we onze MVO-prestaties zichtbaar en toetsbaar. Klanten en leveranciers kunnen het rapport inzien en Spirit vergelijken met andere bedrijven.

Je vindt het volledige MVO-rapport via de volgende link: Stichting MVO-Register.

FIRA waardeert onze duurzaamheidsprestaties, de voortgang en de borging van ons MVO-beleid met het FIRA Rating Systeem. FIRA verifieert de informatie zodat deze betrouwbaar is. Spirit heeft 4 sterren behaald voor de TIM-meting.

 

ISO 9001 gecertificeerd

Sinds 2018 zijn we in bezit van het certificaat ISO 9001, de internationale norm voor kwaliteitsmanagementsystemen. Met ISO 9001 kan  men beoordelen of de organisatie in staat is om te voldoen aan de eisen van klanten, de op het product van toepassing zijnde wet- en regelgeving en de eisen van de organisatie zelf.