fbpx

Ook bij Danone zijn wij gestart met de digitale registratie applicatie.

Spirit heeft een eigen registratie applicatie ontwikkeld waardoor de receptionist(e) in staat is pro-actief richting de gasten toe te stappen en hen te registreren met een tablet. De tweede receptionist(e) vanachter de balie ontvangt op haar tablet de gegevens van de arriverende gasten en neemt contact op met de gastgevers en maakt de bezoekerspassen klaar. Ook kan zij een terugkoppeling doorgeven via de tablet naar de dynamische receptionist(e).

Hierdoor wordt nog meer aandacht voor de arriverende bezoeker/medewerker gecreëerd en stijgt de gastvrijheidsbeleving. Bij Danone werkten wij reeds met een dynamisch ontvangst maar sinds mei 2018 is de registratie applicatie geimplementeerd.

Delen

Leave a Reply

Reception Services

Complete ontzorging nodig voor uw receptie? Spirit verzorgt de volledige, of gedeeltelijke uitbesteding van receptiediensten. Lees wat wij voor u kunnen betekenen.

Retail Services

Op zoek naar gedreven, professionele promotors? Wij inventariseren uw wensen en targets en voorzien u van uw eigen droomteam.

Event Services

Laat uw gasten een onvergetelijk evenement beleven met de hostesses, hosts en het cateringpersoneel van Spirit. Servicegericht, professioneel en representatief.