Spirit zoekt: Assistent Supervisor Front Office voor Europees hoofdkantoor in Amsterdam

Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Zie jij een nieuwe uitdaging als ondersteunend leidinggevende binnen de Front Office? Word jij enthousiast om de supervisor te ondersteunen en samen de verantwoordelijkheid te dragen voor de kwaliteit van de receptiedienstverlening bij het hoofdkantoor van een Europese marktleider? Lees dan snel verder!

Een dag als Assistent Supervisor bij de Front Office

Als Assistent Supervisor Front Office ben je de steun en toeverlaat van de Supervisor. Verder ben je in afwezigheid van de Supervisor het eerste aanspreekpunt op locatie en verantwoordelijk voor de operationele aansturing gedurende de dag. Je werkt nieuwe medewerkers in en zorgt ervoor dat het team elke dag 5* dienstverlening neerzet. Je hebt een passie voor hospitality en haalt energie uit het ontvangen en verwelkomen van gasten en medewerkers. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes in de geregeld is. Door middel van de juiste coaching en begeleiding waarborg je een hoog servicelevel.
Vanwege het internationale karakter van deze organisatie is het belangrijk dat je uitstekend Engels spreekt.

Je zal beginnen op de tijdelijke locatie die gevestigd is in Amsterdam Sloterdijk. Vanaf november 2019 zal het bedrijf zich permanent gaan huisvesten op de Zuidas. Met het receptieteam bied je een warm welkom aan de nieuwe bewoners van het pand en ben je het aanspreekpunt voor praktische informatie om hen wegwijs te maken in de stad. Daarnaast onderhoud je contact met de andere facilitaire partijen en bied je ondersteuning aan het Facility Management waar nodig. Het ontwikkelen en introduceren van nieuwe procedures en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken hoort ook bij je takenpakket. Daarnaast zorg je voor een optimale communicatie met de accountmanager, HR en planning.

Om goed op de hoogte te blijven van de dienstverlening en voor de flexibiliteit in het team is het voor deze functie noodzakelijk dat je zelf ook vaste diensten meewerkt.

Ben jij een echte motivator en is snel schakelen jouw kracht? Ga dan deze uitdaging aan!

Wat biedt Spirit Hospitality Services jou?

Bij Spirit staat goede, persoonlijke begeleiding bovenaan. We leiden je op, trainen je tussentijds en helpen je stappen maken in je carrière. Verder bieden we je het volgende:

  • Een zelfstandige, ondersteunende leidinggevende functie binnen een jong en enthousiast team;
  • Een open en ambitieuze werksfeer met ruimte voor eigen initiatief;
  • Enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een laptop en telefoon van de zaak;
  • Zeer aantrekkelijk salaris en reiskostenvergoeding.

Onze ideale kandidaat beschikt over:

  • Ervaring met het bieden van uitstekende service (ervaring in de horeca/hotellerie is een pré);
  • Ervaring in een leidinggevende of aansturende functie;
  • Het vermogen om de gastvrouwen/gastheren te motiveren en coachen;
  • Een proactieve werkhouding, denkend in oplossingen.

Verder is het belangrijk dat je:

  • Vloeiend Nederlands en Engels spreekt;
  • Minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar bent (maandag t/m vrijdag) voor diensten tussen 08:00-18:30 uur (inclusief een reserve-dienst);
  • Woonachtig bent (de buurt van) Amsterdam;
  • Het geen probleem vindt om met het openbaar vervoer naar je werk te reizen.

Kan jij niet wachten om aan de slag te gaan?

Waar wacht je nog op? Solliciteer! Klik op de button, laat je gegevens achter en upload je cv. Of solliciteer via WhatsApp. We zien je reactie graag tegemoet!

Contactpersoon voor deze functie

Recruiter
Natasja Winninghoff

Reception Services

Complete ontzorging nodig voor uw receptie? Spirit verzorgt de volledige, of gedeeltelijke uitbesteding van receptiediensten. Lees wat wij voor u kunnen betekenen.

Event Services

Laat uw gasten een onvergetelijk evenement beleven met de hostesses, hosts en het cateringpersoneel van Spirit. Servicegericht, professioneel en representatief.