Spirit News | Happy New Year!

Wat is de tijd gevlogen, de feestdagen zijn voorbij en wij staan vol met goede moed en voornemens aan het begin van een gloednieuw jaar! In deze nieuwsbrief kijken we terug op memorabele momenten van afgelopen periode en geven wij jullie inzicht in hetgeen wij van plan zijn komend jaar. Team Spirit Hosting & Promotions wenst je een prachtig 2017!

Spirit wint vier jarig contract bij Het Rijksmuseum

Sinds de heropening van het Rijksmuseum, na de grote renovatie in 2013, is Spirit de partner van het Rijksmuseum voor het verzorgen van gastvrouwen en gastheren tijdens de drukke periodes van het jaar. Afgelopen zomer werd er vanuit het Rijksmuseum een aanbesteding uitgeschreven voor de gastvrouw/gastheer diensten. Spirit greep deze kans aan om de huidige dienstverlening kritisch onder de loep te nemen en waar nodig te optimaliseren. Eind november viel het besluit bij ons op de deurmat, Spirit Hosting & Promotions kwam als winnende partij uit de bus! Mede door dit besluit hebben wij ons Rijksclub lidmaatschap eveneens met vier jaar verlengd, wij kijken uit naar wederom een mooie samenwerking. Spirit heeft het ondertekende contract samen met heerlijke macarons overgedragen aan het Rijksmuseum.

Start van telefonie bij een grote bekende bank in Nederland

Voor een van onze grote opdrachtgevers waar wij al meer dan 7 jaar mee samenwerken zijn wij naast de receptiedienstverlening en het verzorgen van hostesses voor alle evenementen, gestart met het verzorgen van een derde dienst. Vanaf december zijn wij verantwoordelijk voor de bemensing van de telefooncentrale voor deze bank. Na een intensief werving en selectieproces hebben wij een poule van zes medewerkers gerealiseerd. Het complete team is sinds een aantal weken van start gegaan en wij ontvangen van zowel de opdrachtgever als medewerkers zeer positieve feedback.

(inter) Actieve deelname aan Facility For Future

Van 18 tot en met 20 januari vindt Facility for Future plaats, hét nieuwe facilitaire event. Spirit zal hier actief aan deel nemen met zowel een eigen stand (alle dagen) als het mede verzorgen van een workshop in één van de theaters. Op onze stand, nummer C24, presenteren wij onze kijk op de ‘future’ van onze dienstverlening, Reception Services. Dagelijks gaan er bij ons op de stand twee projectgroepen aan de slag met relevante cases uit het werkveld. Deze zijn bij te wonen en indien gewenst kunnen bezoekers zelf een actieve rol vervullen. Mocht je interesse hebben om deze beurs te bezoeken, verwelkomen je graag op onze stand,C24.

Welkom bij Schiphol

Afgelopen periode hebben wij met onze Retail Services een aantal mooie projecten neergezet op Schiphol. Tijdens speciale gelegenheden verzorgen onze 'Welkom Thuis' teams een warm welkom voor de reizigers. Afgelopen week vond de allereerste vlucht van de Bombardier CS3000 plaats, ook hier werd het feestelijke en warme welkom in het bijzijn van een tiental journalisten verzorgd door ons team. Daarnaast zetten wij komend jaar opnieuw promotieteams in voor onder meer de pop up store van Beats By Dr. Dre en luxueuze merken zoals Chanel en La Mer.

Christmas by Spirit

Afgelopen weken stond Spirit's Event Services in het teken van personeelsfeesten. Onze Spirit gastvrouwen en gastheren hebben hier een feestelijke bijdrage aan mogen leveren. Soms gekleed in foute skipakken om het apres-ski themafeest te promoten maar veelal in stijlvolle Christmas outfits, onderstaand een impressie.

Reception Services & Predictive Profiling

Kantoorpanden worden meer en meer open ontmoetingscentra. Deze ontwikkeling stelt nieuwe eisen aan receptie en beveiligingsdiensten. Aan de ene kant moet eenieder zich welkom voelen, aan de andere kant wil je ook je beveiliging op een acceptabel niveau houden als organisatie. Het is de reden dat Spirit Hosting & Promotions met succes veiligheidsvaardigheden integreert bij het eerste aanspreekpunt; de gastvrije (maar toch waakzame) receptioniste. Het volledige artikel is te vinden onder onze overige nieuws items en tevens te lezen in het vakblad Facto, nr. 12.