Naast het verzorgen van de receptiedienstverlening voor een internationaal pharmaceutisch bedrijf, bemensen en managen wij het hier tevens het complete servicecenter. Hier komen dagelijks uiteenlopende verzoeken binnen van de circa 800 pandbewoners. Onze Service Hostesses verzorgen zoal de vliegtickets voor zakenreizen, nemen zo’n 350 postpakketten per week aan en bieden een stomerij- en strijkservice voor de medewerkers.

Het team bestaat uit totaal acht medewerkers en rouleren met elkaar gedurende de werkdag. Zo is een iedere deels van de dag bezig met het gastvrij ontvangen en begeleiden van de gasten en het andere dagdeel bezig met service desk taken. Dit resulteert in een zeer afwisselende en uitdagende functie.

Ons Hospitality & Service team fungeert als de spil van de totale facilitaire organisatie. Momenteel worden zij verder opgeleid voor het tevens verzorgen van alle informatievoorziening voor het intranet en website van de betreffende organisatie.

 

De samenwerking is een mooi voorbeeld van het creëren van een waardevol partnership. Gedurende onze samenwerking is het vertrouwen gegroeid door het neerzetten van hoogwaardige kwaliteit van dienstverlening. Hierdoor krijgen wij de ruimte om continue mee te denken in processen en mee te werken aan nieuwe ontwikkelingen. Spirit is trots een centrale rol binnen de facilitaire organisatie in te nemen en deze zo optimaal mogelijk te laten functioneren. 

 

Contact

Thermiekstraat 30

1117 BC Schiphol-Oost

Telefoon: +31(0)20-6451145

info@spirithosting.nl

www.spirithospitalityservices.nl

www.facesbyspirit.nl

Vacatures bij jou in de buurt?